Ons team dat uw kind helpt groeien

Ons team

Juf Petra (onderwijsassistent)

Ik ben Petra Hensens. Met mijn man en 2 kinderen woon ik in Veendam. Als onderwijsassistent help ik de leerkracht bij werkzaamheden, zoals het extra begeleiden van kinderen. Ik vind het mooi om te zien hoe de kinderen groeien in hun ontwikkeling en ik blij dat ik daar mijn steentje aan bij mag dragen. Omgaan met kinderen is mijn passie!

Leidy (administratief medewerker)

Mijn naam is Leidy Bots Ik ben administratief medewerkster op De Zaaier. Ik ben getrouwd, heb 3 kinderen en woon in Wedde. Ik ben een echte doener die graag de spin in het web is. Ik vind het fijn wanneer ik ouders, collega’s en kinderen kan helpen en van de juiste informatie kan voorzien. Ik doe het werk met veel plezier.

Juf Anje (groep 7)

Hallo, mijn naam is Anje Buist-Venhuizen. Ik ben groepsleerkracht in groep 7. Ik werk dit schooljaar op maandag, dinsdag en woensdag. Het is een uitdaging de leerlingen in hun ontwikkeling te begeleiden. Je ziet de kinderen elke dag ´groeien´ en daar kan ik echt van genieten!

Juf Geesje (groep 5)

Mijn naam is Geesje van Hateren en ik geef les aan groep 5 op woensdag, donderdag en vrijdag. Werken met kinderen in groep 5  is verrassend en uitdagend tegelijk. Ze  laten ontdekken wat ze kunnen, ze zien groeien qua kennis zowel als persoon; het blijft bijzonder om te zien!

Juf Anneke (directeur)

Ik ben Anneke Hidding en directeur op De Zaaier. Ik woon samen met mijn man en 4 kinderen in Blijham. Ik geniet erg van mijn werk op onze mooie school. Groei, plezier, vertrouwen en respect zijn onze 4 kernwoorden en daar kan ik me helemaal in vinden. Elke dag weer is het prachtig om te zien hoe de kinderen met plezier naar school gaan en hoe ik daar een klein stukje aan mag bijdragen.

Juf Reny (groep 1)

Mijn naam is Reny Beijes en ik woon samen met Roelof en onze zoon Luuk in Bourtange. Als leerkracht van groep 1 vind ik het leuk om een liefdevolle, stimulerende en uitdagende omgeving voor de kinderen te creëren. Ervoor zorgen dat de kinderen een fijne start van hun basisschool periode hebben. Geen dag is hetzelfde en dat maakt het werk elke dag weer speciaal.

Juf Marjolein (groep 6 en 7)

Mijn naam is Marjolein Gelling. Ik werk in groep 6 en 7. Op de Zaaier heb ik het enorm naar mijn zin. Ik vind het leuk om kinderen te mogen onderwijzen. Ik geniet ervan om te zien hoe zij de wereld vol enthousiasme ontdekken. Buiten school om vind ik het leuk om te puzzelen, lezen, sporten of met vrienden wat leuks doen.

Juf Anke (groep 8)

Ik ben Anke van der Vegt, groepsleerkracht van groep 8. Ik woon in Stadskanaal. Het werken in en met groep 8 vind ik super leuk om te doen! De kinderen voorbereiden op het voortgezet onderwijs en de basisschool op een leuke manier afsluiten is elk jaar weer een uitdaging! Naast mijn lesgevende taken ben ik o.a. bouwcoördinator op school en zit ik in de MR.

Juf Gretha (groep 3)

Mijn naam is Gretha Groenwold en ik werk al lang op de Zaaier. Nog steeds ga ik met plezier naar mijn werk en geniet ik van de leerlingen. Ik woon in Vlagtwedde, ben getrouwd en we hebben twee inmiddels volwassen kinderen. Mijn man en ik houden erg van wandelen en het liefst in de bergen. We gaan voor groei op de Zaaier. Ik draag graag mijn steentje bij om de kinderen te laten groeien.

Juf Klasina (IB-er)

Mijn naam is Klasina Oosterhoff. Ik woon in Zuidlaren en werk al lang in het basisonderwijs, eerst als leerkracht, later als intern begeleider. Boeiend in mijn werk vind ik samen met leerkrachten en ouders kijken, hoe we het onderwijs voor de kinderen zo optimaal mogelijk kunnen maken zodat elk kind zich zo goed mogelijk kan ontwikkelen op school. Zo kan elk kind tot bloei komen!

Juf Bea (groep 6)

Mijn naam is Bea van Achteren-Westerman. Ik ben leerkracht van groep 6 op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Ik vind het fijn om kinderen te begeleiden in hun ontwikkeling. Je stimuleert en inspireert. Hiervoor is het belangrijk dat een kind zich veilig en vertrouwd voelt binnen de school en in de klas. Eerst sfeer dan leer! De afwisseling in het onderwijs maakt dat geen dag hetzelfde is.

Juf Rachel (inval)

Juf Lia (groep 2)

Mijn naam is Lia Boerma en ik geef les aan groep 2. Werken met kinderen doe ik graag en met veel plezier. Elke dag valt er iets nieuws te leren of ontdekken en dat maakt het lesgeven leuk.

In mijn vrije tijd doe ik graag leuke dingen met familie en vrienden.

Juf Kyrsa (onderwijsassistent)

Juf Marije (groep 3 en 4)

Ik ben Marije Volders en woon in Onstwedde. Ik werk met veel plezier op maandag, dinsdag en woensdag in groep 4 en groep 3 op donderdag en vrijdag. Het leukste aan lesgeven is om te zien hoe de kinderen tot groei komen. Daarnaast vind ik het belangrijk dat er een prettige en veilige sfeer is in de klas, dat kinderen zichzelf kunnen zijn en dat we elkaar kunnen vertrouwen. Naast mijn werk als juf vind ik het leuk om te voetballen en om gezellig samen te zijn met vrienden en familie.

Meester Gert-Jan (groep 4 en 5)

Ik ben Gert-Jan Mosselaar en geef dit jaar les in groep 5 op maandag en dinsdag en groep 4 op donderdag en vrijdag. Daarnaast ben ik ook ICT-er op school. Voor technische vragen mag je me dus ook aanspreken. Ik stimuleer graag de zelfstandigheid en de verantwoordelijkheid van de leerlingen in de klas. Kom gerust eens langs.